Meditații la matematică

Până la Examenul de Evaluare Națională la matematică 2024

Până la Exmenul de Bacalaureat la matematică 2024

Meditații la matematică pentru clasele 5-12

Meditații la matematică în format online și fizic pentru Evaluarea Națională și Bacalaureat

Ofer Meditații la Matematică Online (LIVE pe platforma Zoom) și în format fizic pentru elevii de gimnaziu, care vor să aprofundeze materia de la clasă, sau care se pregătesc pentru Evaluarea Națională și Bacalaureat la Matematică. Cursurile sunt bazate pe experiență și foarte multă pasiune pentru matematică, lucru pe care îl doresc să îl transmit și viitorilor cursanți.

Elevii sunt selectați în funcție de nivelul actual al cunoștințelor , dar și în funcție de ritmul de acumulare a informațiilor noi.

Ce pot oferi la orele de meditații la matematică:

  • experiența în a lucra cu elevi aflați la diverse niveluri de cunoștințe;
  • calități pedagogice;
  • metode flexibile de lucru, în funcție de necesitățile elevului;
  • răbdarea de a explica ori de câte ori este nevoie;
  • o relație apropiată cu elevii;

Elevii mei la meditații la matematică:

  • participă la oră cu foarte mult entuziasm;
  • pun întrebări fără nicio barieră;
  • au rezultate bune la școală și la exemenele naționale ;
  • pun întrebări din temele de la meditații sau școală;
  • sunt foarte apropiați de mine;

Avantaje meditații la matematică:

Meditațiile la matematică sunt una dintre cele mai bune modalități pentru elevii din clasele 5-8 să își îmbunătățească abilitățile în acest subiect. Cu ajutorul meu și al materialelor didactice personalizate, elevii pot învăța la un ritm confortabil și își pot atinge obiectivele propuse.

  • Toți elevii participă activ la cursul de meditații la matematică;
  • Elevii primesc GRATUIT toate materialele de sinteză și culegerile comercializate pe site;
  • Meditațiile la matematică se realizează într-o atmosferă plăcută și interactivă;
  • Utilizez tehnici de predare moderne, asistate de tablă grafică și whiteboard;
  • La terminarea ședintelor online de meditații la matematică, cursantul primește în format electronic PDF suportul de curs;
  • Elevii pot pune întrebări în timpul lecției, fară nicio barieră;
  • Parinții sunt informați periodic referitor la evoluția elevului;
  • Elevii NU au nevoie de cameră web pentru cursurile online, intimitatea lor fiind foarte importantă pentru mine;
  •  La sfârșitul anului școlar se poate estima performanța la examene și se pot da sugestii în legatură cu admiterea la liceu;
  • Sedințele de meditații la matematică online se desfășoară în timp real pe platforma Zoom;
  • Temele sunt corectate individual, pe WhatsApp, înaintea ședinței, pentru a eficientiza timpul;
  • Personalizare: fiecare ședință de meditații la matematică este personalizată pentru nevoile individuale ale elevului și se concentrează pe a-i oferi un înțeles solid al conceptelor matematice;
  • Îmbunătățirea performanței școlare: Meditațiile la matematică ajută elevii să își îmbunătățească performanța școlară prin învățarea la un ritm confortabil și prin identificarea și corectarea greșelilor frecvente;
  • Flexibilitate: Meditațiile la matematică pot fi programate în funcție de disponibilitatea elevului și a profesorului, oferind o soluție convenabilă pentru elevii care au programul încărcat;
  • Încredere în sine: participanții la meditații la matematică își îmbunătățesc încrederea în sine prin învățarea de la un profesor experimentat;
  • Vin în ajutorul copiilor să învețe cu plăcere;
  • Meditatiile la matematică se fac în baza contractului de prestări servicii educaționale, plata se face prin OP sau cu cardul, conform facturii;
Meditații la matematică

Prof. Andreea

Grupe an școlar 2023-2024

Meditații la matematică

Clasa a 5-a
  • Online 0 locuri disponibile
  • Fizic 0 locuri disponibile
Clasa a 6-a
  • Online 0 locuri disponibile
  • Fizic 0 locuri disponibile
Clasa a 7-a
  • Online 1 loc disponibil (marțea 8:30)
  • Fizic 0 locuri disponibile
Clasa a 8-a
  • Online 1 loc disponibil (duminica 9:00)
  • Fizic 0 locuri disponibile
Clasa a 9-a
  • Online 0 locuri disponibile
  • Fizic 0 locuri disponibile
Clasa a 10-a
  • Online 0 locuri disponibile
  • Fizic 0 locuri disponibile
Clasa a 11-a
  • Online 0 locuri disponibile
  • Fizic 0 locuri disponibile
Clasa a 12-a
  • Online 0 locuri disponibile
  • Fizic 0 locuri disponibile

PRIMA ȘEDINȚĂ DE MEDITAȚII ESTE GRATUITĂ


Rezumat rezultate an școlar 2022-2023

Cea mai mare notă obținută de către elevii mei la examenul de Evaluare Naționala la matematică 2023, este 9.80 (elevă cu care colaborez de anul trecut) și cea mai mică notă 7.35 (elevă cu care colaborez de 4 luni). Media notelor obținute la matematică, Evaluarea Națională 2023 a elevilor meditați de mine este 9.07.

Chiar sunt mandră de rezultate. Fără mobilizarea exemplara nu am fi obținut rezultate atât de bune.

An școlar 2022-2023

Anul școlar 2022-2023 pentru clasa a 8-a a fost unul plin de provocări și dificultăți pentru elevi, dar rezultatele lor remarcabile la examenul de Evaluare Națională la matematică au demonstrat o muncă susținută și sprijin valoros din partea profesorului meditator.

Elevii clasei a 8-a s-au confruntat cu multiple probleme pe parcursul anului școlar. Pandemia de COVID-19 a continuat să aibă un impact semnificativ asupra procesului de învățare, cu ore de curs desfășurate în regim online și hibrid. Această tranziție la învățarea la distanță a impus o adaptare rapidă și a creat dificultăți în ceea ce privește interacțiunea directă cu colegii și profesorii. Însă, elevii au reușit să facă față acestor obstacole și să găsească modalități de a învăța eficient în această nouă modalitate de predare.

Un element crucial în succesul lor a fost munca depusă de profesorul meditator. Profesorul meditator a jucat un rol esențial în sprijinirea și îndrumarea elevilor pe tot parcursul anului școlar. Acesta a fost disponibil pentru a clarifica orice nelămuriri, a oferi explicații suplimentare și a crea un mediu de învățare personalizat. Profesorul meditator a fost un sprijin important în dezvoltarea înțelegerii și abilităților elevilor în matematică.

Elevii au depus, de asemenea, o muncă considerabilă și o implicare deosebită în învățare. Ei au fost motivați să-și consolideze cunoștințele și să-și îmbunătățească performanțele. Fie că au fost implicați în orele de meditații, studiu individual sau în grup, elevii au investit efort și timp în înțelegerea și aplicarea conceptelor matematice. Această determinare și disciplină au contribuit semnificativ la rezultatele lor deosebite.

Rezultate:

Rezultatele mult peste așteptări la examenul de Evaluare Națională la matematică au fost o recompensă pentru munca și dedicarea lor. Elevii au obținut scoruri remarcabile, care au depășit așteptările și au demonstrat o înțelegere profundă a materiei. Performanțele lor excepționale le-au deschis noi oportunități pentru alegerea liceului și a direcției de studiu în viitor.

Concluzie:

În concluzie, anul școlar 2022-2023 a fost unul plin de provocări pentru elevii clasei a 8-a, dar prin munca depusă de profesorul meditator și implicarea lor personală, aceștia au reușit să obțină rezultate remarcabile la examenul de Evaluare Națională la matematică.

Aceste rezultate au fost o confirmare a eforturilor lor și a sprijinului valoros pe care l-au primit din partea mea și nu în ultimul rând din partea profesorului de la clasă.

Recenzii Evaluarea Națională

Recenzii după prima ședință



Întrebări frecvente despre meditații la matematică

La ce discipline școlare se oferă pregătire?

Matematică Romania oferă meditații la matematică pentru clasele 5-8 cât si 9-12.

Meditațiile la matematică se desfășoară la sediu sau online?

Ședințele de meditații la matematică se desfășoară online, pe platforma Zoom, deci elevul se poate conecta de oriunde și de pe orice dispozitiv, având nevoie doar de o conexiune stabilă la internet, cât și la sediu, în București, Sect.4, în proximitatea stației de metrou Ctin. Brâncoveanu.

Care este durata ședinței de meditații la matematică?

O ședință de meditații durează două ore pentru ședințele offline și 1 oră și 30 minute pentru ședințele online.

Câți elevi sunt într-o grupă de meditații la matematică?

Pentru că doresc performanță, atât la grupele online cât și offline numărul maxim al participanților este de 5.

Cum sunt stabilite grupele de meditații la matematică?

Elevii sunt grupați în funcție de nivelul lor de cunoștințe, stabilit în urma unui test inițial care este gratuit.

Cum stabilim programul de meditații la matematică?

Programul se stabilește de comun acord, în funcție orarul elevului, luând în calcul când sunt programate grupele cu elevi de aceeași clasa și nivel.

Se pot face pregătiri individuale?

Da, ofer si pregătiri sub formă de meditații individuale, programul fiind stabilit în funcție de disponibilitatea elevului si programul centrului.

Cum aflu informații despre evoluția elevului?

Ofer informații periodic referitoare la evoluția elevului, prin raportări periodice cu privire la progres.

Care este frecvența ședințelor de meditații la matematică?

De obicei frecvența este de o ședință/saptămâna. În funcție de program, se poate suplimenta,

Cum se plătește?

Plata sedințelor de meditații se face periodic, se stabilește de comun acord și se stipulează în contract. Plate se face în contul companiei prin transfer bancar, direct pe site din meniul magazin sau accesând butonul Plătește de pe factura fiscală. Plățile sunt sigure și procesate de catre Netopia Payments. Daca din diferite motive elevul nu poate participa la ședința de meditații la matematică și anunță neparticiparea, contravaloarea ședinței este reportată.

Care este programul?

În toate zilele legale, nu se vor desfășura ședințe de meditații. Toate ședințele din aceste zile vor fi reprogramate.

Meditații la matematică

Istoria educației în România

meditatii la matematica

Istoria învățământului românesc poate fi structurată în paralel cu liniile de formare a statului român. Perioada de înainte de 1800 a fost marcată de oportunitățile limitate din educație. Crearea statului Român modern la începutul secolului al 19-lea duce la o creștere a interesului în domeniul educației, precum și o construcție treptată a unui sistem de învățământ. În perioada de după primul război mondial caracteristicile educației sau schimbat prin integrarea diferitelor sisteme. La finele celui de-al doilea război mondial sistemul educațional liberal a fost schimbat cu un sistem tipic sovietic.

Educația înainte de 1800

Această perioadă a fost dominată de o educație religioasă. Greaca și latina au fost dominante.
În Moldova, un Colegiu Latin (Schola Latina) este fondat la Cotnari, lângă Iași, de către Iacob Eraclide. Tot la Cotnari a funcționat în vremea lui Petru Șchiopul (1574 – 1578), o altă școală latină, cu profesori iezuiți aduși din Polonia. În 1634, este înființată la Iași, de către domnitorul Vasile Lupu, Academia Vasiliană, cu predare în limbile slavonă și latină, organizată după modelul Academiei Movilă din Kiev (creată de mitropolitul Petru Movilă), de unde i-au și fost trimiși profesori. În 1707, Antioh Cantemir fondează Academia Domnească din Iași, cu predare in limba greacă. O instituție similară cu Academia Domnească de la București.

În Țara Românească

Istoria învățământului superior, a început la sfârșitul secolului 17-lea. Constantin Brâncoveanu, domnitorul Tării Românești, a fondat Academia domnească de la București in 1694. Educația a fost disponibilă numai în limba greacă. În 1776, Alexandru Ipsilanti, domnitorul Țării Românești, a introdus noi cursuri în cadrul Academiei. De la acea dată, franceza și italiana au început să fie predate de asemenea. învățământul privat a fost, de asemenea disponibil.
Încă din secolul al XIV-lea, sașii din Transilvania au început să înființeze școli primare, astfel că la începutul secolului al XVI-lea exista câte o școală primară în aproape fiecare comună săsească. În 1541 s-a înființat primul gimnaziu săsesc, iar în anul 1722 s-a introdus învățământul obligatoriu pentru națiunea săsească. În Transilvania, conform regulilor austriece, cea mai mare parte a educației a fost fie în limba germană sau latină. Structurile medievale, cum ar fi șerbia și un puternic sistem de breasle au supraviețuit până în secolul al 19-lea. Astfel, a fost o educație religioasă sau de breaslă. Alfabetizare a fost destul de scăzută, în toate provinciile românești.
Educația modernă, cu toate acestea, începe să apară și în Transilvania și Banat, școlile au apărut în orașele mari (cum ar fi Cluj sau Timișoara). În Bucovina, Liceul Teologic, care mai târziu a devenit Universitatea din Cernăuți a fost format pe regulile austriece.

Educație în secolul al 19-lea și începutul secolului al 20-lea

Această perioadă a fost marcată de organizarea educației în teritoriile care mai târziu urmau să formeze România Mare. Teritoriile aflate sub puterea habsburgică aveau un avantaj, în 1786, la Sibiu, a fost creată Școala de Teologie. Școala a fost unită 1844 cu o Academie de drept, înființată de minoritatea germană. În 1887, Academia a fost desființată. Transilvania a avut o rețea de școli mai mici (inclusiv în sate mai mari) și școli secundare (gimnaziale). Alfabetizarea a fost mai mare în această regiune (Transilvania și Bucovina, pentru întreaga perioadă). Mulți dintre scriitorii români din perioadă (cum ar fi Ioan Slavici, Mihai Eminescu, au studiat sau a debutat în această regiune). Această situație a durat până în 1867, când, dominația peste Transilvania a fost transferată la Ungaria în nou formatul imperiu Austro-Ungar.


După transferarea dominației la Ungaria (ca parte a Imperiului Austro-Ungar), cele mai multe școlii de limba germană și română au fost închise, maghiara a devenit principala limba în adminstrație și cele mai multe organizații culturale românești au fost închise. Lent, de-a lungul anilor 1870 și 1880, au fost redeschise, de cele mai multe ori ca organizații private, și, uneori, la un pas de legalitate (și, de obicei, susținute de grupări culturale de români, cum ar fi ASTRA), continuând să ofere chiar și de limba română educație în această perioadă.

În Țara Românească și Moldova

Deși școlarizarea era disponibilă mai ales la orașe, în mod frecvent funcționând pe lângă biserici și mănăstiri, dezvoltarea sistemului de educație continuă cu organizarea primele cursuri de studii superioare in limba română. Astfel, în 1813, Gheorghe Asachi deschide la Iași prima școala de ingineri hotarnici, iar în 1818-1822, continuatoarele celor două academii domnești din București și Iași sunt desființate și înlocuite cu alte instituții de învățământ în limbă română, Colegiul Sfântul Sava, respectiv Academia Mihăileană. Ulterior, aceste instituții aveau să constituie bazele înființării primelor două universități moderne din Romania, Universitatea din Iași (1860) și Universitatea din București (1864).

Reformele ortografice din 1862

Reformele ortografice din 1862 au permis un sistem unic de educație pentru tot teritoriul României. Anii 1880 au fost marcați de alte reforme, ministrul educației Spiru Haret creează unui ambițios program reformă și modernizare în învățământ. Programul lui a fost un amestec de educație și de construire a națiunii – foarte reușit în alfabetizarea zonelor rurale. Programul lui a implicat deschiderea de nenumarate școli în zona rurală (uneori nu mai mult de o cameră cu un profesor, o tablă, o hartă și un steag). Reorganizarea a ridicat și modernizat sistemul de învățământ și, practic a creat învățământul superior tehnic românesc de la zero. Datorită reformelor duse de el în sistemul de învățământ, multe instituții de învățământ îi poartă numele și este chiar și astăzi asociat cu educația.
Sistemul de învățământ a fost, totuși, destul de limitat. Au existat foarte puține cadre didactice (media a fost de 82 de studenți la un profesor în 1908-09, în zonele rurale, și 56 în mediul urban). Precum și ratele de abandon, chiar și în primii patru ani de școlarizare obligatorie au fost foarte mari (până la 30% în 1910/11). Alfabetizare, în special în zonele rurale, a fost extrem de scăzută, fiind estimată la aproximativ 25-30% pentru mediul rural, de sex masculin și în jur de 80-85% pentru zona urbană, de sex masculin din aceeași cohortă (Hoivik, 1974, p.283) .

Educația între 1918-1949

Două probleme trebuiau să fie depășite, după 1918 – în primul rând, integrarea a nu mai puțin de patru sisteme de învățământ diferite datorită uniri a celor patru provincii istorice Bucovina, Transilvania și Basarabia, și în al doilea rând, nevoia de industrializare și modernizare pe care societatea o întâmpină. Ministrul Constantin Angelescu a avut un rol esențial în modelarea inter-război a sistemului de învățământ din România. Modelul lui Spiru Haret a fost păstrat, iar, modelele sistemelor austriac și maghiar răspândite în Transilvania și Bucovina au fost eliminate. Până în 1941, au existat diferențe între tipul de educație primită de către copii de vârstă școlară în zonele rurale și urbane – fiecare au fost adaptate la nevoia de forță de muncă din zona respectivă.

Diferențele puteau fi foarte mari, elevii din școlile rurale care se transferau în școlile urbane trebuiau să repete anumiți ani, pentru a se putea adapta sistemului educativ. Liceele de asemenea, au fost modernizate – învățământul clasic a fost simplificat într-o măsură (limbile moderne și limbile clasice au fost comasate în ceea ce a devenit programa de studii sociale), iar învățământul tehnic sa îmbunătățit semnificativ pentru a furniza tehnicieni si muncitori pentru fabricile care au fost construite în toată țăra.
Dictatura legionar-fascistă și al doilea război mondial au marcat sistemul educațional, mulți profesori universitari fiind uciși sau forțați să se pensioneze. Cu toate acestea, ocupația sovietica, au schimbat fundamental sistemul de învățământ românesc, rotind-o de la un sistem liberal, de inspirație franceză, la un sistem educațional de tip stalinist.

Educația între 1945-1990

Această perioadă poate fi împărțită în trei perioade mai mici, bazate pe cele trei reforme. Prima dintre ele a fost reforma din 1948/1949, care în esență a instalat un sistem copie a sistemului educațional din URSS, cea de-a doua a fost de reforma din 1958, care a liberalizat mai multe segmente ale sistemului de învățământ, precum și cel de-al treilea din 1972, care din nou restricționa sistemul, precum și readucerea ideologiei național-stalinistă în sistemul educațional. Acestea reforme urmau modelul schimbărilor din societatea românească, după vizita lui Nicolae Ceaușescu din China și Corea de Nord.

În prima perioadă (1949-1958)

Întregul sistem educațional a fost sub controlul Partidului Comunist Român, sprijinit de Uniunea Sovietică. Educația a fost considerată de către guvernul comunist, ca un instrument de a controla oamenii, de a crea “omul nou”. Reformele din 1949 au fost esențiale în distrugerea sistemului vechi și crearea unei noi versiuni. În primul rând, un număr mare de educatori și profesori au fost arestați sau uciși. Cei mai puțini calificați, dar cadre ascultătoare de partid le-au luat locul. Clasică divizare între liceele tehnice, clasice și școlile profesionale au fost eliminate complet. Școlile au fost segmentate pe trei niveluri (grupuri școlare, școli și universități de mijloc), care ofereau o educație identică la toata lumea.

Cele mai multe universități au fost retrogradate la nivelul de institute tehnice. Toate scolile private și religioase au fost închise și au fost preluat de către stat (care le-au limitat sever). Noi materii au fost introduse – rusa a devenit obligatorie la toate nivelurile iar franceza a fost eliminată. Ateismul stințific a luat locul religiei, iar materia despre studiul sovietic a devenit foarte răspândită. Cele mai multe științe sociale au fost suprimate complet, sau comasate – sociologia a fost aproape interzisă, psihologia, dreptul și filozofia au fost reformate pe baza dogmei staliniste. Cenzura a devenit foarte răspândită – mulți autori clasici fiind interziși pe loc, iar proletariatul si realismul socialist au devenit normă în artă, știință și educație. Școlară obligatorie a crescut la 7 ani.

Perioada regimului comunist

Partidul Comunist Român sa implicat în procesul educațional prin crearea de organizații în interiorul școlilor. Cu toate acestea, au existat unele realizări. Unul, tipic pentru regimurile totalitare, alfabetizarea în masă, fiind realizate campanii de educație pentru adulți precum și apariția educației în limbile minorităților. In ultimi ani ai comunismului,s-a introdus sistemul de treapta. Odata cu aceasta treapta, s-a introdus si obligativitatea celor 12 clase. Obligativitate care a fost anulata odata cu revolutia din 1989.

Educația după 1990

Înca de la Revoluția română din 1989, sistemul de învățământ românesc a fost într-un continuu proces de reorganizare care a fost atât lăudat cât și criticat. În conformitate cu legea educației (adoptată în 1995), sistemul educativ românesc este reglementat de către Ministerul Educației, Cercetării și Inovării (MECI). Fiecare nivel are propria sa formă de organizare și este subiectul legislației în vigoare. Grădinița este opțională între 3 și 6 ani. Școlarizarea începe la vârsta de 7ani (câteodată la 6ani) și este obligatorie până în clasa a 10a. Învățământul primar și secundar este împărțit în 12 sau 13 clase. Învățământul superior este aliniat la spațiul european al învățământului superior. Sistemul oferă următoarele diplome: de absolvire, Bacalaureat (absolvirea liceului, după examenul de Bacalaureat), licență, Masterat , Doctorat.

Structura

Primii patru ani sunt predați de către un singur profesor (învățător), pentru majoritatea elevilor. Alte cadre didactice sunt folosite numai pentru câteva discipline de specialitate (de limbi Străine, informatică, etc.). Cursurile sunt reconfigurate la sfârșitul clasei a parta, pe baza performanțelor academice. Selecția pentru clase se face pe baza testelor locale. Începând cu clasa a 5-a, elevii au un alt profesor pentru fiecare materie. În plus, fiecare clasă are un profesor desemnat pentru a fi îndrumătorul clasei (diriginte). Studiile liceale sunt de patru ani, doi obligatorii (a 9-a și a 10-a ), doi neobligatorii (a 11-a și a 12-a). Nu există examene între a 10-a și a 11-a ani. Sistemul național de învățământ superior este structurat pe 3 niveluri de studii universitare: studii universitare de licență, masterat și doctorat.
În 2004, aproximativ 4.4 milioane din populație era înscrisă la școală. Dintre aceștea, 650.000, în grădiniță, 3.11 milioane, în învățământul primar și secundar și 650.000 la nivel terțiar (universități). În același an, rata de alfabetizare a adulților români era de 97,3%, în timp ce raportul combinat brut de înscriere în sistemul educațional primar, secundar și terțiar a fost de 75%.
Asociația Ad Astra a cercetătorilor români a publicat ediția din 2007 a topului universităților din România. Clasamentele sunt realizate pe baza articolelor științifice publicate de personalul universităților în reviste științifice recunoscute pe plan internațional.

Clasament general

În clasamentul general, pe primele locuri se situează Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj și Universitatea din București. Comparativ cu țările UE, competitivitatea forței de muncă din România din punct de vedere al educației și competențelor este redusă. În cadrul PISA, aproximativ 70% din elevii de 15 ani din România au avut performanțe situate sub nivelul cerut pentru un loc de muncă modern, față de 37% din elevii de 15 ani din Uniunea Europeană. Nivelul indicatorilor privind educația în România este scăzut comparativ cu al celor din UE.

Sursa: https://posturi.wordpress.com/2012/09/13/istoria-educatiei-in-romania/

În prezent, educația este cea mai bună și ieftină investiție pe termen lung. O persoană educată are mai multe șanse de reușită în viață. Dacă ai nelamuriri despre subiectul meditații la matematică nu ezita sa ma contactezi.

Hai să fim prieteni pe Facebook și Youtube.